Od kilku miesięcy prowadzę działalność. Na samym początku zakupiłem domenę chciałem stworzyć własną stronę internetową. Strona internetowa to dziś podstawa każdego przedsiębiorstwa. Samo stworzenie strony internetowej zleciłem firmie oferującej takie usługi.
Niestety nie miałem bladego pojęcia o pozycjonowaniu stron www. Nie wiedziałem nawet co to jest pozycjonowanie stron www. Zauważyłem tylko, że ciężko przez wyszukiwarkę trafić na moją stronę. Zacząłem więc wypytywać znajomych o pozycjonowanie stron www i na własną rękę szukać informacji w internecie.
Pozycjonowanie stron www to temat dość obszerny i muszę przyznać, że początkowo była do dla mnie czarna magia. Na szczęście trafiłem w internecie na ogłoszenia firm, które w swojej ofercie maja pozycjonowanie stron www. Odetchnąłem z ulgą, gdy uświadomiłem sobie, że pozycjonowanie stron www mogę komuś zlecić. Nie wiem, ile czasu zajęłoby mi zgłębienie tematu pozycjonowania stron w internecie.
Ofert na pozycjonowanie stron www jest sporo. Na pewno każdemu uda się wybrać korzystną dla siebie opcję. Okazuje się też, że wbrew pozorom pozycjonowanie stron www nie jest takie drogie, jak początkowo zakładałem. Biorąc pod uwagę czas, jaki musiałbym poświęcić na pozycjonowanie stron www, na pewno bardziej opłacało mi się zlecić pozycjonowanie stron www.
Zoptymalizuj stronę, to podstawa w SEO!
Podejmujesz szereg różnych działań SEO, aby podnieść pozycję swojej strony, ale nadal nic się nie dzieje? Dodajesz linki z zaufanych źródeł i tworzysz wartościowe zaplecze, a pozycja witryny nadal stoi w miejscu? Może popełniasz podstawowy błąd i w tym wszystkim zapominasz o właściwej optymalizacji swojego serwisu?
Chociaż brzmi to paradoksalnie, nawet najlepsi specjaliści SEO czasem popełniają ten prosty, amatorski błąd i zaczynają pozycjonowanie z pominięciem aspektu optymalizacji. W większości przypadków jednak zapominamy o tym ważnym elemencie, ponieważ uważamy, że strona jest dobrze przygotowana na roboty Google, posiada odpowiednią optymalizację i nie należy nic w niej zmieniać.
Tymczasem zarówno wytyczne Google, jak i nowoczesność form elektronicznego przekazu sprawiają, że nierzadko nawet nowe strony stworzone w ostatnich miesiącach będą potrzebowały optymalizacji. Może to być zarówno delikatna zmiana, jak na przykład wyróżnienie nagłówków czy rozpisanie treści na podpunkty albo też wymagająca o wiele większego działania, na czele z przebudową całej struktury serwisu.