Jak urządzić biuro obsługi w małej firmie?

Każda firma w której konieczny jest osobisty kontakt z klientem powinna mieć biuro obsługi.
Będzie to pomieszczenie nie tylko do przyjmowania klientów ale także do przechowywania dokumentów i wykonywania pracy biurowej. Takie pomieszczenie nie może być zbyt małe bo klienci źle czują się w ciasnych lokalach.

Należy pomalować je na jasne kolory, zainstalować dobre oświetlenie, ułożyć płytki na podłogach a w oknach zawiesić wertikale. Ważną rolę w takim pomieszczeniu spełnią meble. Konieczne jest co najmniej jedno duże biurko wraz z podwyższaną ladą do przyjmowania klientów. Oprócz tego umieścić trzeba kilka regałów na segregatory i ruchome szafki na których ustawimy drukarkę czy xero.

Biuro nie może oczywiście obyć się bez komputera i telefonu. Warto także wyeksponować nazwę firmy, wystawić ulotki i wizytówki. Dla klientów powinny znaleźć się miejsca siedzące na wypadek gdyby musieli czekać na obsługę. Należy także zadbać o wentylację i ustawić dystrybutor z zimną wodą. Biuro musi być oczywiście odpowiednio zabezpieczone przez włamaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *